Parazitiniai dariniai #7. UAB SENUKAI ir… jų ANŪKAI

Autorius:

Labai ilgas ir specifiškai „nuobodus“ vaizdainis.
Konkreti situacija.
Brangokas daiktas, įsigytas UAB SENUKAI parduotuvėje (Šiauliuose), dar nesibaigus garantiniam remonto laikotarpiui, ėmė ir… paduso.
Pradėjome atitinkamas „procedūras“, kurias teoriškai siūloma atlikti tokiais atvejais, bet… Realybė – visai kitokia.
Tai – tik dar vienas eilinis pavyzdys, kaip daugelis skuba tik „DAstumti“ prekę ir susižerti „babkes“, neprisiimant jokios atsakomybės už kokias nors „nenumatytas“ situacijas.
Miname šitą „taką per dilgėles“, idant einantiems tuo pačiu „taku“, būtų šiek tiek lengviau.
REZIUMĖ: kai jus pradeda „siuntinėti“, nepasiduokite, laikykitės savo pozicijų, ir reikalaukite iš „aukščiausių atsakingų ASMENŲ“, kad jie nenukraudinėtų savo pareigų/darbo ant jūsų galvos. Tegul patys skambinėja (kur tokiais atvejais skambinėjama) ir organizuoja darbą tų atsakingų ASMENŲ, su kuriais jie patys ir yra sudarę SUTARTIS. Jūsų reikalas – pranešti apie problemą ir gauti paslaugą – operatyvų problemos pašalinimą, negaištant laiko „telefoninio operatoriaus“ vaidmeniui, peršamam jums.

Pasidalinkime

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.